Back on track.


Det är nått alldeles psykiskt uppfriskande med det här med nytt år.
Allting känns så nytt och fräscht och oförstört.


Och jag måste ju längst ner i gyttjan innan jag kan ta mig upp igen, och nu är jag tillbaka.
På topp! :)


Har hämtat ut min soffa idag.
Så nu har jag ett halvt möblemang står i mammas källare och väntar.
Gött!
Ska bli så JÄVLA SKÖNT att flytta från det här råtthålet.
Imorgon får jag besök av husvärd som ska granska skicket på lägenheten.
Han lär inte kunna se den för alla grejer.


Och igår hade jag Jocke på besök.
Vi hann nog avverka de flesta samtalsämnen gällande livets stora frågor på en kväll.
Och jag kan bara vara SÅ lycklig för sådana vänner.



Och nu ska jag fila klart på min lilla årsresumé.
Jag kände att det va läge att skriva en iår..



e




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0