Back to basics.


Här är jag sittandes hemma hos mor i av henne bäddad säng och mätt på av henne lagad och serverad mat.
Så som det var en gång för längesen.
Och nu i kureringssyfte.

Jag har idag genomför något jag tänkt på i många år, och nu är det gjort.
Ibland måste man bara gört.
Jag som är mästare på att skjuta saker framför mig.
Så, idag har det alltså sugits ut 120 ml fett från undersidan av min haka.
En gegga som såg ut ungefär som nyponsoppa blandat med keso.
Och jag är en slant fattigare.
Men det var det värt :)

Och ni som tycker jag är galen, ni får gärna tycka det.
Jag är jävligt nöjd iallafall.

Men det va en sjukt konstig upplevelse.
Hjärnan visste inte vad den skulle tro.
Den försökte förtvivlat sortera in intrycken i något slags fack, där jag låg under en massa gröna dukar, men det fanns inget.

Och nu sitter jag här med ett ca 10 cm brett gummiband runt huvudet.
Det är vackert.. :)
Och jag tänker inte visa mig innan jag ser ut som folk igen.

Imorgon ska jag ta bort bandaget och det ska bli SÅÅÅÅÅ spännande!!


Och nu - sova.




e


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0