Jah, kom igen!


Mitt tre-modem och jag, vi drar inte riktigt jämnt här i skogarna mellan Katrineholm å Västerås.

Nu är vi i metropolen Eskilstuna, då går det lite bättre.

Jag har varit och hälsat på syster med tillhörande familj i Skåne.
Där har jag lekt med barn. Läst sagor. Klätt på barn. Klätt av barn. Matat barn. Tröstat barn. Varit barnvakt. Och generellt fått en dos av barn som är betydligt större än i normala fall!
Det har vart alldeles väldigt trevligt, och behövligt, och jätte jättekul att träffa dom allihopa.
Särskilt de små liven.

Och nu väntar bardisken på Harrys!


Och imorgon........ ÅRETS KRYSSNING!!!!!! :D



Todeloo, och trevlig lördagkväll!




e


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0