Lördag..?


Jag borde kanske inte erkänna det men idag har jag börjat skriva på mötestentan!
Haha.
Det är ju tur att jag är selektivt inställd till vilka jag blir vän med på facebook.
Eftersom jag skulle ha skrivit den i november.
Istället för att ha praktik.

Ganska roligt måste jag säga att jag tycker.. :)

Men den ska va inne på fredag så huvudsaken är ju att den är klar då.
Och det kommer den vara.


Och idag är det lördag har jag räknat ut.

Och det är så otroligt skönt att bara fullständigt strunta i det.
Fattar inte vad som har hänt med mig helt plötsligt.
Men det är rätt skönt.
Och garanterat tillfälligt.


Hepp.
Nu ska jag koka mig lite pasta.
För från och med måndag är det stärkelsefritt här på den här fronten.
Ett tag framöver.
Jag bara MÅSTE prova.
Och det kommer bli SÅ SVÅRT att vara utan mitt älskade bröd.
Gud, hur ska det gå.

Det sa jag ju iochförsig också om att sitta med den här bandanan runt huvudet dag ut och dag in.

Och det går ju bra.

Och allt är en fråga om inställning.
Igen :)




Trevlig lördagkväll på er allihopa!




e



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0