Minnen.


Idag har jag organiserat i mina gamla bilder, plöjt genom händelser som dokumenterats från 2008 och framåt.
Allt i en enda röra.
Jag höll på hela eftermiddagen, tills datorn va så varm så jag inte vågade annat än att stänga av den.
Och jag har väl kommit en fjärdedel på väg ungefär.

Och det har verkligen varit en trip down memory lane.
Som det heter.

Har även tömt mors dator och försökt komma överens med Windows Me Edition.
Vilket väl lätt lär vara den mest värdelösa upplagan av Windows som någonsin har lanserats.
Men det va också en fet trip down den där memory lane.
Både vad gällde innehållet och tekniken.


Men nu, ska det sovas.

Skola imorgon....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0