Mittgrind!


Halva tiden har gått av min lilla både avsiktliga och oavsiktliga avgiftningsmånad.

Och det har ju gått bra. Problemfritt skulle jag nog vilja säga till och med.

Och nu tittar jag med ena ögat på nån dokumentär om nån snubbe som bara äter pizza och chips.
Dagarna i ända.

Så allt är ju relativt...


Ja.
Igår jobbade jag för första gången på två veckor. Också.
Det kändes som jag hade varit borta i ett halvår.
Kunde fan ingenting.

Och flytten kryper sig närmre och blir mer och mer verklig.
Och den blir ännu mer snar av det faktum att jag åker till min syster i fyra dar den 25e, kommer hem på lördagen, drar på kryssning på söndagen, blir borta till måndagen, har sedan tisdag på mig att städa, och för att städa måste allt vara packat innan jag åker till Anna den 25e...........
Och sen på onsdagen bär det av.


Ikväll ska jag åka till Viksängsskolan och spela basket för första gången har jag tänkt.
Egentligen borde jag kanske inte för inatt har det smugit sig på någon slags förkylning.
Som jag har vaknat av tre gånger.
Men. Jag åker nog ändå.

Och så skola måndag tisdag.
Det känns ju måttligt lockande. Inte alls faktiskt.


Nu äter han visst pasta.
Och alla applåderar och gråter av lycka.
Tänk om nån gjorde det när jag åt pasta.. :)



Och nu ska jag börja sorteringen av mitt virrvarr av bilder. Flera års blandad kompott av bilder som heter likadant med en etta och en tvåa och en trea efter och därmed ligger i en salig röra blandade med varandra.
Det kräver sådan hjärnverksamhet så det har skjutits upp. I evigheter.
Men ikväll ska jag hem till mor och tömma hennes 10 år gamla dator på mina prylar, för nu ska den kastas ut.
Så då kan det va bra att städa upp lite i min egen dator först. Tänkte jag.


Trevlig söndag på er!



e


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0