On my way..


.. to Skåne.

Med tåg.
Det är rätt trevligt att åka tåg.
Sålänge allt fungerar som det ska.
Och man har någonstans att sätta ändan.
Och det är lugnt och tyst.

En liten minisemester hos systern blir det.
Systern som jag inte har sett på några år.
Heller ej de tillhörande barnen.
Ska bli så trevligt :)

Och en skön uppladdning inför flytten.
Har packat ihop hemmet nu.
Och fascinerats ett antal gånger under tiden över hur mycket saker man kan få plats med på 18 kvadratmeter.


Korven väckte mig imorse klockan sex.
Två gånger.
Då blev han straffkommenderad till badrummet.

Och jag är trött.
Va mitt i mina djupaste drömmar när väckarklockan väckte mig klockan nio.
Åkte vattenrutschkana gjorde jag.
Det va roligt.

Vila lite då.
Ja.




e





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0