Räknar dagar.


Nu är det inte många nätter kvar innan jag lämnar den här skithålan för gott.
Två för att vara precis.
För på tisdag ska jag sälja min säng, så då är det färdigsovet på Allmogeplatsen 13.
Åker till syster på ons och blir borta till lö och sen är det ju kryssningen.

Så jag packar på.

Och slänger. Slänger slänger slänger.

Igår slängde jag kanske ungefär 100 brända cd-skivor med nedbränd musik.
Det gjorde lite ont i hjärtat med tanke på vilket jobb det ligger bakom dom.
Nerladdning. Bränning. Skriva låttitlar. Sortera.

Men dom behövs ju inte längre för nu har ju mänskilgheten Spotify.


Och jag är nyligen hemkommen från basket i Viksängsskolan.
Jag var nog den som var mest förvånad att jag va där.
Och höll nästan på å dö på kuppen.
Men jag överlevde och tänker åka dit om söndagkvällarna framöver.

Vänta bara ska ni få se.


Och imorgon är det skola.
Och telefonsamtal som kanske bringar lite klarhet i LIA-ångesten.

Vi kan ju hoppas iallafall.





e


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0