Rastlöshet.


Det är inte ofta jag upplever det, men idag har varit en rastlös dag.

Jag är ju förkyld, typ, men mest i huvudet. Snorig, täppt och trött som fan.
En trötthet som inte går att sova bort.
Jag börjar nästan tro att jag är sjuk på riktigt, för det verkar som att det spelar ingen roll vad jag gör.


Men.
Det är väl inte så får man väl tro.

Har iallafall hämtat några kartonger hos mamma nu ikväll, så packandet ska väl börja så småningom.
När jag orkar ta tag i det.


Och så är jag ju så fruktansvärt UTTRÅKAD.
Vilket inte är så konstigt.
Har inte gjort någonting annat än tittat på tv hela januari.
Men dör jag inte av tristess innan dess så ska jag åka bort nästa vecka.

Tack och lov..





e







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0