Veckan.


Måndag, fredag, shopp shopp.

Tyckte nyss det va måndag.


Men, idag har jag och mor vart till Sthlm och ÄNTLIGEN sålt min gamla gitarr.
Kul att den kommer till användning av någon.

Var och hälsade på Maj-Britt när vi ändå var i faggorna och gick i mina fem år gamla fotspår.
Det är sjukt va fort fem år kan gå.

Och jag har fuskat av stora mått. Ätit pasta och munk.
Men det va gott :)


Är äckligt trött.
Det är fredagkväll och jag hade tänkt åka ner på Harrys och äta lite, men nej.
Det kan ju dom som är pigga, fräscha och glada göra istället.

Jag känner mig som jag skulle vara 98 år.

Och nu kanske kikärterna har kokat klart.



Aaa, men.. trevlig fredag då...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0