Åka tåg


Jag fick ett ryck häromdagen och köpte tågbiljetter till Skåne för att hälsa på systern. Jag behöver en liten semester och hittade billig resa ner på Tradera.

Så här sitter jag nu, på tåget.

Som just för tillfället åker åt fel håll eftersom jag måste åka till Stockholm för att hoppa på direkttåget till Malmö.

Lite onödigt kan man tycka, men köper man biljetter på Tradera så får man ta det som bjuds.

Igår jobbade jag min första stängning sedan vi började ha öppet till tre.
Vilket resulterade i att jag abrupt vaknar av att min älskling står i hallen i tron att jag var klar att hämtas för att åka på lägenhetsvisning.
Någon sådan blev det inte, utan istället fick han hjälpa mig stresspacka, diska min disk och fixa frukost.
Tack för det min kärlek :)

Lägenheten hoppas vi att vi får en ny chans att se. Den är väldigt fin.


Så nu väntar ett par dagars avkoppling. Det ska bli riktigt skönt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0