Äntligen!


Idag har jag, tro det eller ej, äntligen fått min tiger på ryggen färdig! Det tog ju bara lika lång tid som en graviditet..
Och idag va den värsta sittningen av alla, fyyy faaaan va ont det gjorde.
Vidrigt.
Kvart i fem klev jag lättad ut från tortyrkammaren.

Den ska förresten fotas och uppvisas i en tatueringstidning när den är färdigläkt. Det är lite kul.


Ikväll har vi ätit LCHF-kladdkaka jag och älsklingen. Med jordgubbar och grädde.
Det va ganska gott.

Men... Näej.
Jag äter nog hellre en bit riktig kladdkaka om året än nått slags supplement en gång i månaden.
Om ni förstår vad jag menar.

Och den där tandkrämsliknande bismaken av Stevia är knepig att tvätta bort från tungan.

Nej tack.
Jag satsar på the real thing istället.

Och nu ska jag satsa på att sova lite.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0