I väntan..


Älsklingen sitter i vardagsrummet och pratar högt med sig själv och ser på fotboll. Eller kanske han pratar med spelarna och domarna, det är lite oklart.

Jag håller mig under tiden i sovrummet och ser på andra program. Just nu nyheter.

En vecka har passerat av den hära berömda dieten jag testar, ett halvt kilo har jag gått ned visade det sig på invägningen igår, och det känns inte sådär jättemotiverande.
Visst, att gå ned ett halvt kilo i veckan är väl bra, men för att jag ska tycka det är värt den enorma sänkning av livskvalitét som en lchf-kost innebär för mig så ska resultatet vara fantastiskt.
Och det kan man ju inte påstå. Så en vecka till kör jag, sen återgår jag till normal nyttig mat.

Lite småförkylda är vi här. Det nyses friskt i vardagsrummet..

Och nu är visst fotbollen slut.
Hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0