LCHF


GI.. Atkins... Eller vad man nu väljer att kalla det.

Kärt barn har många namn. Och tydligen, har jag läst mig till, började man lansera Atkins-dieten redan på 60-talet.

Jag har ju några onödiga kilon som sitter så envist på rumpan att de börjar kännas omöjliga att få bort.
Så nu ska jag testa detta berömda fenomen som ju ska få varenda människa att tappa vikt.
På riktigt den här gången.
Jag är faktiskt riktigt peppad.
Igår var jag och botaniserade i alternativa mjöl-hyllan på hälsokostaffären.
Herregud, det finns ju en uppsjö.
Nu ska jag bara lära mig vad man gör med dom också.

Det positiva med den här dieten är ju att man kan äta ost i vilka mängder man vill. Och ost är ju typ det godaste som finns på den här jorden.


Men nu ska jag titta på the Killing.
Det börjar dra ihop sig i storyn. Spännande som fan.


Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0